ماجرای دپوی زباله در ورودی ساری

فرماندار ساری گفت: به دلیل کمبود ماشین‌های مکانیزه مخالفت‌هایی با انتقال زباله به محل دفن ایجاد و موجب دپوی زباله در ورودی ساری شد.

 

نوبخت درباره دپوی زباله در ورودی شهر ساری، گفت: از هفته‌های گذشته با دپوی زباله در ابتدای کمربندی جنوبی ساری مواجه شدیم که به همراه مسئولان مرتبط در شهرداری و سازماند پسماند از سکوی انتقال زباله که به محل دپو تبدیل شده بود بازدید به عمل آمد.

او می گوید: بعد از بازدید از محل با هماهنگی معاون عمرانی استاندار مازندران جلساتی با مسئولان مرتبط با شهرداری و پسماند برگزار شد که تا حدودی نتیجه بخش بود.

کمربندی جنوبی ساری شش و نیم کیلومتر طول دارد و با هدف روان سازی ترافیک سال ۸۷ بهره برداری شد اما یک زمین محصور شده در اواسط آن وجود دارد که زباله‌های ساری را شبانه به آنجا می‌برند تا بعدا به مرکز اصلی دفن زباله در پشتکوه ساری منتقل شود.

به گفته نوبخت زمان انتقال زباله از ساعت ۲۴ به ۲۰ انتقال یافت و ماشین‌های مکانیزه هم برای انتقال زباله اضافه شده و به نظر می‌رسد که در این هفته دیگر شاهد دپوی زباله نباشیم  زیرا آن مکان فقط سکوی انتقال موقت است.


بیشتر بخوانید:

۳۰۰ تن زباله روزانه در ساری تولید و  برای دفن راهی منطقه گویچاله در پشتکوه و ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان می‌شود، برای حل این معضل دیرینه مقرر شده بود نیروگاه زباله سوز در ساری ساخته شود تا روزانه ۴۵۰ تن زباله را امحا کند اما این طرح به دلیل مشکلات مالی و تامین نشدن به موقع اعتبارات هنوز به سرانجام نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار