استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام عملیات عمرانی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده همزمان با نوروز که به نوعی موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی به ویژه در محور‌های شریانی شود ممنوع است.

 حسین مدرس خیابانی در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز هرچه برنامه ریزی‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط دقیق‌تر و بر مبنای امکانات و قابلیت‌ها باشد تاثیر آن در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

او گفت: با توجه به مسافر پذیر بودن بیشتر شهرستان‌های زابل، زاهدان و چابهار فرمانداران این شهر‌ها با انجام فعالیت ویژه از تمام امکانات خود برای افزایش ایمنی تردد دراین محور‌ها استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر برخورد قضایی با سارقان علائم ایمنی در راه‌ها و آموزش نکات ایمنی به رانندگان حمل و نقل عمومی قبل از طرح نوروزی تاکید کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان نیزگفت: بر اساس آخرین آمار پلیس راه ۳۴۷۳ فقره تصادف در ۱۱ ماهه سالجاری در استان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است.

ایوب کرد گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در سالجاری اقدام به رفع ۶۰ نقطه حادثه خیز کرده است و ۵ نقطه نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  سیستان و بلوچستان افزایش تعداد دوربین کنترل سرعت در محور‌های مواصلاتی استان را ضروری دانست.

او گفت: با توجه به فاصله طولانی شهر‌های استان به منظور کاهش تصادفات رانندگی در راه‌ها راه اندازی دو باب پاسگاه پلیس راه در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار