با مصوبه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی همه مدارس استان مرکزی حضوری شدند.

جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و در این جلسه مصوب شد که از فردا یک شنبه ۱۵ اسفند همه مدارس استان مرکزی در همه مقاطع حضوری باشند.

 در این جلسه همچنین مصوب شد که برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بلامانع باشد و فعالیتشان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز شود.

سیل کاهشی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی و نظارت بیشتر بر بازار و پاساژ‌ها در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.


طبق رنگ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از امروز ۱۴ اسفند اعمال می‌شود با تغییر وضعیت ۴ شهرستان استان مرکزی از قرمز به زرد ۷ شهرستان استان مرکزی قرمز و ۴ شهرستان نارنجی یک شهرستان زرد است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت تا اینکه موج پنجم کرونا هم آرام آرام فروکش کرد و اکنون وارد موج ششم کرونا شده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
لطفاً فردا ۲۱اسفند را تعطیل کنید