رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۸ درصد جمعیت پنج تا ۱۱ سال استان تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

محمد مهدی مجذوبی گفت: آمار واکسیناسیون در این استان رو به افزایش است و  همچنین در زمینه بانوان باردار با اجرای طرح واکسیناسیون فعال و رهگیری بانوان، آمار واکسیناسیون این قشر رو به افزایش بوده و در نوبت اول به ۸۹ درصد رسیده است.

او گفت: آمار بستری در همه شهرستان‌های این استان از روز گذشته به طور محسوسی کاهش یافته و از ۲۹۹ نفر به ۲۳۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: مرکز جدید و منتخب در شهرک شهید بهشتی شهر همدان با هدف تقویت و سرعت بخشیدن به آمار واکسیناسیون راه اندازی شده است.

بازرس ستاد کرونا استان همدان نیز گفت: برنامه‌هایی به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی و در بخش حمایتی در دست اجرا بوده و با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال بسته حمایتی و کمک‌های مومنانه توزیع می‌شود.

مهدی فرجی گفت: با توجه به محدودیت‌های سفر در ۲ سال گذشته بنابراین باید تدابیر لازم برای پیشگیری از کمبود پزشک در تعطیلات نوروزی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی صورت گیرد.

از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان فامنین، رزن و درگزین در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.