مهدی دانش آشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عج) از مناسبتهایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت را فراهم کرده است گفت: بر این اساس پویش «به عشق مهدی هواداریم» با هدف راهاندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانهای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان قشرهای مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامهریزی شده است.
دانش آشتیانی گفت: یکی دیگر از اهداف راهاندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری از مردم و گرهگشایی در جامعه است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، «هوادار مهدی، هوادار مردم است» تعیین شده گفت: تمام قشرها و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر (عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت میدانند میتوانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.
دانش آشتیانی گفت: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گرهگشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: محتوای تولید شده میتواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگهی در خبرگزاریها، پایگاههای خبری و روزنامهها، نماهنگ، فلش ماب، تیزر، زیرنویس، خبر و حضور چهرهها در تلویزیون، تیز، مصاحبه و گفتگو در رادیو، دعوت از چهرهها، پست موشن و استوری موشن در شبکههای اجتماعی و بیلبورد و استرابورد در قالب تبلیغات محیطی باشد.
دانش آشتیانی با اشاره به چهار بعد شخصی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پویش مذکور گفت: رویدادهای مختلفی برای کنشگری و همچنین برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده که شامل سفیران مهدوی، فضاسازی شهری، فضای مجازی، مشتریمداری، اپلیکیشنهای خدماتی، اجتماع بزرگ هواداران مهدوی، گلریزان، مراسم استغاثه و مشارکت در جشنوارههای فرهنگی و هنری است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران زمانبندی تبلیغی برای این پویش را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات به صورت محیطی، شبکههای اجتماعی و رادیو و تلویزیون از هفته نخست اسفندماه آغاز شده و در روزنامهها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری نیز از هفته دوم اسفندماه پی گرفته شده است ضمن اینکه در نیمه دوم اسفندماه و با حضور چهرههای مشهور، بعد دیگری از تبلیغات پیرامون پویش «به عشق مهدی هواداریم» آغاز خواهد شد.