اختصاص هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های وزارت نیرو

استاندار لرستان گفت: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های وزارت نیرو، سدها، تصفیه خانه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ، سد کمندان و حوضیان اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته فرهاد زیویار رسانه‌ها بین مردم و مسئولان رابطه برقرار می‌کنند و یکی از شاخصه‌های پیشرفت و توسعه هستند.

وی با اشاره به اینکه لرستان به لحاظ آمار کمی رسانه‌ها وضعیت مطلوبی دارد، اما باید به لحاط کیفی نیز شاهد ارتقای سطح رسانه‌ها باشیم، افزود: رسانه در شناسایی دقیق آسیب‌ها نقاط ضعف و قوت به مسئولان ارشد استان کمک کند.

زیویار به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان اشاره کرد و گفت: رسانه در شناساندن نقاط ضعف و محقق شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان اثرگذار است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات حاصل حضور اقشار و گروه‌های مختلف در پای صندوق‌های رای بود، افزود: کارخانه سیمان دچار ورشکستگی شده مکاتباتی با اداره ورشکستگی قوه قضائیه انجام شد، اما حقیقت امر آن است که ۱۰۰ هکتار زمین بدون بررسی در اختیار فردی فاقد اهلیت قرار داده شده از طرفی درخصوص شرایط اقلیمی کارخانه سیمان و نزدیکی به شهر خرم‌آباد مباحثی وجود دارد.

وی در بحث انتصابات در لرستان گفت: نماینده مجلس ظرفیتی است که مورد اقبال بوده و منتخب مردم است در بسیاری از پروژه‌هایی که در سفر مصوب شد و بناشده اعتبارات آن جذب شود، نمایندگان برای جذب آن تلاش می‌کنند.

زیویار با اشاره به اینکه حکم مدیران خارج از استانداری توسط وزرا تعیین می‌شود که در این حوزه با استاندار هم مشورت می‌شود، افزود: در ده ماهه اول از وصول اعتبارات نقدی ۲۰ میلیارد تومان به استان تزریق شد و از بهمن ماه تا پایان سال نیز هزار میلیارد تومان اعتبارات نقدی وصول خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های وزارت نیرو، سدها، تصفیه خانه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ، سد کمندان و حوضیان اعتبار اختصاص یافته است، گفت: در بحث راه نیز هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

زیویار طرف حساب هتل پارک صخره‌ای را دولت ندانست و اختلافاتی بین شهردار و بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: در برج‌های دوقلو نیز که کارفرمای اصلی آن با ۷۵ درصد سهم توان تکمیل آن را ندارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ساماندهی قلعه جز مصوبات سفر استانی رییس جمهوری است، افزود: اگر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آزادسازی در اختیار سپاه قرار داده شود، مقر مجاور قلعه را تخلیه کرده و تحویل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.