زارعی کوشا گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات باید تلاش کنند تا شهر سنندج به عنوان پایتخت نوروز در کشور معرفی و تثبیت شود.

استاندار کردستان شامگاه شنبه در کارگروه سفر‌های نوروزی استان گفت:همه دستگاه‌های اجرایی در استان باید تلاش کنند که شهر سنندج را به عنوان پایتخت نوروز در ایران تثبیت کنند و استان کردستان در این راستا در کشور نقش محوری داشته باشد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت:ایجاد فضای شاد و مفرح برای مردم در ایام تعطیلات نوروز از جمله اولویت‌هایی است که باید همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن همت گمارند.

به گفته او امسال دو ویژه برنامه نوروزی در شهر سنندج برگزار می‌شود و باید همه امور آن‌ها با برنامه ریزی جامع و کامل انجام شود.

استاندار کردستان گفت: همه نکات ایمنی و بهداشتی باید در برگزاری برنامه‌های نوروزی در استان در نظر گرفته شود و با مدیریت دقیق و منظم، برنامه‌های شاد و مفرحی را برای مردم برگزار کنیم.

زارعی کوشا گفت: انتظار داریم در این راستا رسانه‌ها همچون گذشته همراه بوده و در بازتاب برنامه‌های نوروزی به بهترین شکل نقش آفرینی کنند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار سنندج نیز در این جلسه گفت: در روز‌های ۲۶ و ۲۹ اسفندماه شهر سنندج میزبان دو ویژه برنامه نوروزی خواهد بود.

 سرکوت نجفی گفت: با توجه به اینکه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در سطح جهان معرفی شده است امسال جشن‌های نوروزی با محوریت موسیقی اصیل کردی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.