رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ساعات کاری مراکز تعویض پلاک استان در اسفند ماه ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

سید حجت فتاحی گفت: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم استان اردبیل ساعات کاری مراکز تعویض پلاک این استان در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل می‌گوید: افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در ۲ مرحله انجام می‌شود که مرحله اول از ۱۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت و مرحله دوم نیز از ۲۱ الی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ انجام می‌شود و مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۷ فعالیت خواهند کرد.

فتاحی با اشاره به آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام عید گفت: شعار ترافیکی راهنمایی و رانندگی کشور در ایام عید نوروز «قانون‌مداری - پرهیز از خطر - آرامش در سفر» است و در این ایام ویژه برنامه خدمت‌رسانی به مردم با افزایش ساعت کاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای تقدیم سین سلامت به مردم عزیز همراه خواهد بود.

او می‌گوید: بسیاری از تصادفات در ایام نوروز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد و لذا لازم است تا رانندگان در سفر‌های نوروزی حتما به استراحت پرداخته و در صورت احساس خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کرده و با توقف به موقع در حفظ سلامتی خود، سرنشینان تلاش کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.