مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت:دستور رئیس جمهور برای لایروبی کانال های خلیج گرگان به فوریت در دستور کار سازمان بنادر ودریانوردی قرار گرفت.

اسعدی گفت: با توجه به سفر اخیر ریاست جمهور به استان گلستان و همچنین دستورات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت احیای خلیج گرگان و لایروبی کانال‌های ورودی آب این خلیج، با قید فوریت در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفت.

او گفت:بر همین اساس  مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی یک روز پس از اتمام سفر استانی دستورات لازم برای انجام هماهنگی به منظور انجام مقدمات اجرای طرح لایروبی را صادر کرد.

اسعدی گفت: در حال حاضر گروهی متشکل از نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، نماینده قرار گاه خاتم الانبیا، استانداری گلستان، محیط زیست استان در حال بازدید از منطقه هستند تا با انجام بروز رسانی و تکمیل اطلاعات تمهیدات لازم برای  اجرای طرح را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید

رئیسی دستور لایروبی آبراهه‌های خلیج گرگان را صادر کرد‌

رییس جمهور از تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد

در سال‌های اخیر یک سوم از مساحت خلیج گرگان به عنوان تنها خلیج ایرانی دریای خزر خشک شده و احیای آن از ضروریات زیست محیطی و مطالبات مردم و مسئولان استان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفر اخیر خود به استان گلستان در بازدید از خلیج گرگان در جریان آخرین وضعیت تراز آبی و پسروی آب در این پهنه آبی قرار گرفت و دستور لایروبی فوری آبراهه‌های خلیج گرگان را صادر کرد.

 دستور رئیس جمهور برای لایروبی خلیج گرگان،در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی

دستور رئیس جمهور برای لایروبی خلیج گرگان،در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی

دستور رئیس جمهور برای لایروبی خلیج گرگان،در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.