هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال با شکست گیتی پسند برابر سن ایچ پیگیری شد.

هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ دیدار به پایان رسید.

سن ایچ ساوه ۵ - گیتی پسند اصفهان ۳

گیتی پسند با این شکست ۶۱ امتیازی باقی ماند و در صدر جدول قرار دارد. همچنین تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم بعد از این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و هم چنان در رده پنجم جدول جای دارد.

مجتمع فردوس قم ۴ - مس سونگون ۵

مسی‌ها بعد از اینکه شانس خود را برای کسب قهرمانی از دست دادند و برای نایب قهرمانی تلاش می‌کنند با این پیروزی ۵۷ امتیازی شدند و در رده دوم قرار دارند. همچنین تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هم با این شکست ۲۵ امتیاز باقی ماند و رده دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

چیپس کامل مشهد یک - کراپ الوند قزوین ۴

 کراپ با این برتری ۵۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار دارد و تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم بعد از این شکست ۲۲ امتیازی ماند و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته است.

مقاومت البرز ۶ - فرش آرای مشهد ۴

شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز با این پیروزی ۵۵ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار دارند. از طرفی شاگردان قدرت بهادری در تیم فرش آرای مشهد هم با این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماندند و جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

شهروند ساری ۲ - ملی حفاری اهواز یک

 تیم فوتسال شهروند ساری موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. شهروند با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار دارد و تیم ملی حفاری هم با همان ۱۴ امتیاز، قعرنشین است.

سپاهان اصفهان ۴ - فولاد زرند ایرانیان ۳

شاگردان احمد باغبانباشی در تیم سپاهان اصفهان با این پیروزی ۳۳ امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار دارند. همچنین تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان هم با ۳۱ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

زندی بتن کلاردشت ۲ - راگای تهران ۳

شاگردان مهدی گل پور در تیم فوتسال راگای تهران با نتیجه ۳ بر ۲ موفق شدند حریف خود را شکست دهند. راگا با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تیم زندی بتن هم با همان ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفته است.

هفته بیست وششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، جمعه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار