آزادکاران مصدوم که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی غیبت داشتند برای بازگشت به چرخه انتخابی تنها یک راه را پیش رو خواهند داشت.

با تصمیم پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، نفراتی که به دلیل مصدومیت در انتخابی تیم ملی غیبت داشتند تنها با تائید مجوز از سوی پزشک معتمد می‌توانند به چرخه انتخابی تیم ملی بازگردند.

با برگزاری مسابقات انتخابی جام جهان پهلوان تختی، دو مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال ۱۴۰۰ پشت سر گذاشته شد و مرحله سوم نیز رقابت‌های جام تختی است که خرداد ماه سال آینده در تنکابن استان مازندران برگزار خواهد شد.

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام تختی گرامیداشت دهه مبارک فجر روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

درستکار جام تختی را یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد و گفت جام تختی مهم است، اما انتخاب نهایی ما نیست و به نوعی نیمه نهایی است. ما بعد از جام تختی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را هم داریم. البته در برخی اوزان که تمام مدعیان ما در قهرمانی کشور حضور پیدا کرده بودند، اگر در قهرمانی آسیا این کشتی‌گیر مدال طلا بگیرد ملی‌پوش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار