مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی‌تراب» از شهدای دوران دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: کتاب  با عنوان «بر بال ملائک» روایتگر زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی‌تراب» از شهدای دوران دفاع مقدس است که به قلم «مرضیه جوشن» از نویسندگان حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

او می گوید: این کتاب در شمارگان ۵۰۰ جلد با حمایت ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چاپ رسیده و توسط انتشارات «آناپنا» به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند گفتن: «حسین عزیزی‌تراب»، در سال ۱۳۴۰ در روستای تراب پا به عرصه گیتی نهاد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ مجروح و بعد از حدود دو ماه در دوازدهمین روز از فروردین‌ سال ۱۳۶۶ در بیمارستان شهید مدرس تهران به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتاب «بر بال ملائک» در چهار فصل به روایت زندگینامه و خاطرات شهید حسین عزیزی پرداخته است و در فصل پنجم کتاب نیز تصاویری از حضور این شهید والامقام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آورده شده است.

او می گوید: این کتاب به زودی در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌ معظم این شهید والامقام رونمایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.