سلاجقه گفت: آشوراده با مجوز‌های لازم با استفاده از ظرفیت جوامع محلی و مردم بومی در منطقه برای معیشت مردم جایگزین شکار شده است.

سلاجقه گفت : طرح گردشگری آشوراده در فروردین ۱۴۰۰ تصویب شده و تمامی مجوز‌های محیط زیستی خود را در سال ۹۷ گرفته است، در نشست آشوراده شورای میانکاله با حضور استاندار و مسئولین، سمن‌ها، نماینده‌ها و مردم استان‌های گلستان و مازندران برگزار شد ، و قرار شد روند احیای آشوراده مانند میانکاله پیگیری شود .

اجرای طرح گردشگری آشوراده در ۲۲هکتار از وسعت آشوراده در سال۹۳ در سفر استانی هیئت دولت به گلستان به تصویب رسید، اما تا کنون اجرایی نشده بود ، رئیس جمهور پس از بازدید در سفر استانی از منطقه آشوراده و خلیج گرگان دستور بهره برداری از این منطقه را صادر کرد .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
تنها جزیره ای بود که بصورت بکر باقی مانده بود و جهت حفاظت انواع گونه های محیط زیستی مناسب بود و بایستی برای همیشه هم حفظ می شد ولی طبقه قدرتمند و ثروتمند و همه چیزخوار هیچ چیز طبیعی بکررا برای ایران و نسل‌های آتی باقی نمی گذارد و مثل گرسنه ای که به غذاهای متنوع و لذیذی دست یافته نمی داند توی دهانش بگذارد یا توی آستینهای قبایش بکند ویا در جیب پیراهن و شلوارهایش بنماید.
علی برکت الله.
اگر یک کار غلطی توسط مسیولین گذشته تایید شده که نباید شانه خالی کرد و اجازه داد دوباره به جریان افتاد آن هم بدون بررسیهای لازم و گرفتن نظر کارشناسی از تمام سازمانهای درگیر!!!
آخرین اخبار