معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از برگزاری تور‌های متنوع قم‌ گردی در نوروز ۱۴۰۱ با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری خبر داد.

 مهدی نصر اصفهانی گفت: تور‌های متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در ادامه با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای تور‌های قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان گفت: تور‌های قم‌گردی شامل طبیعت‌گردی، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها؛ کویرنوردی، گشت و گذار در تالاب‌ها، دریاچه نمک و کاروانسرا‌های تاریخی است.

نصر اصفهانی در ادامه از راه‌اندازی سامانه تور‌های گشت برای نام‌نویسی در تور‌های قم‌گردی خبر داد و گفت: در این سامانه امکان دسترسی سریع، ایمن و ارزان به تمام جاذبه‌های گردشگری فراهم شده‌است تا مسافران با صرف زمان اندکی برای ثبت نام و تعیین مقصد، سفری به جاذبه گردشگری مورد درخواست خود داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: زائران، گردشگران و شهروندان قمی در ایام نوروز می‌توانند با مراجعه به نرم افزار تحت وب www.higasht.ir از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار