نخستین جشنواره «نماز و مهدویت» در چهارمحال وبختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

آقای شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز و مهدویت رسید که با ارزیابی داوران، ۲۲ اثر در بخش‌های مختلف برگزیده این جشنواره فرهنگی هنری شدند.

در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و برخی از مسئولان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.


بیشتر بخوانید


جشنواره فرهنگی هنری «نماز و مهدویت» چهارمحال و بختیاری در سه حوزه فرهنگی و رسانه، هنری و ارتباطات الکترونیکی و نیز یک بخش ویژه برگزار شد.

حوزه فرهنگی و رسانه شامل خبر، گزارش و گفتگو و نیز و مؤلفان و ناشرین است و بخش هنری آثار عکاسی، پوستر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، انیمیشن و پادکست را شامل می‌شود.

در جشنواره نماز و مهدویت نیز که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در بخش فرهنگی و در رشته رسانه‌های مکتوب، علیمراد مصیبی و اورنگ کیانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته خبر از سمیه کریمی و سمیه پناهنده خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر شهرکرد و از خدیجه نادری خبرنگار خبرگزاری ایکنا و همچنین مسلم عسگری خبرنگار خبرگزاری بسیج و سید رضا حسینی عکاس و خبرنگار در استان تجلیل شد.

مریم محمودی اشکفتگی و احمدرضا بسیج نیز به عنوان مولف و ناشر برتر این جشنواره معرفی شدند.

عناوین برتر بخش هنری در رشته‌های پادکست نماز و پادکست مهدویت به امیر سالار طادی و مهدی امن رسید و مسئولان جشنواره در بخش موشن‌گرافی از امیر اسماعیلی تجلیل کردند.

در بخش پوستر افشین سلیمی به عنوان نفر برتر معرفی شد و احسان فقیهیان در رشته کلیپ عنوان برگزیده این بخش را به دست آورد.

احمد محمدی فرد، روح‌الله امیریان و سولماز اسدی، عنوان برگزیدگان رشته وبلاگ در بخش ارتباطات الکترونیکی جشنواره نماز و مهدویت را به خود اختصاص دادند و در این بخش و در رشته کانال‌ها و گروه‌های مجازی از بهمن اکبریان مدیر گروه از حوالی آسمان، سجاد شفیع پور مدیر گروه جامعه قرآنی عصر، سعادت صادقی مدیر گروه چراغ مهربانی، علی گرجی مدیر کانال میقات و یوسف صفایی مدیر گروه نماز لردگان تجلیل شد.

در بخش ویژه نیز از یک منتخب در بخش‌های عکاسی، پوستر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، انیمیشن و پادکست با موضوع نماز در ایام کرونا به صورت ویژه تقدیر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار