مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: عملیات اجرایی پل محور ریگان ـ ایرانشهر که در سیل دی امسال دچار خسارت و تخریب شده بود، آغاز شد.

سعیدی در سفر به شهرستان ریگان و بازدید از پل تخریب یافته از سیلاب محور ریگان ـ ایرانشهر در منطقه توکل آباد گفت:  این پل در سیل دی ماه  امسال دچار خسارت و تخریب شد که با تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز شده است. 

او می گوید: با اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومان از ستاد بحران استان کرمان و ۱۱ میلبارد تومان راهداری، ساخت این پل از امروز در شهرستان کلید خورد. 

 به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان این محور تا ۵ ماه آینده ساخته خواهد شد؛ البته تردد هم اکنون از کنار گذر این پل در حال انجام است. 

او از لایه روبی پل ۸۰۰ متری شهرستان ریگان خبر داد و می گوید: با استقرار ۲ دستگاه بولدوزر کار لایه روبی این پل در حال انجام است. 

سعیدی از استقرار پل آهنی در رودخانه پاسرخ شهرستان ریگان خبر داد و می گوید: این پل آهنی با مشارکت سپاه ثارالله استان کرمان  احداث می شود که یک میلیارد تومان از اعتبار آن را سپاه و باقی مانده اعتبار و تسطیح  راه  آن را استانداری انجام خواهد داد. 

 به گفته او با استقرار این پل ۶۰ روستا در زمان سیلاب از مزایای آن برخوردار و تردد امکان پذیر خواهد شد.

شهرستان ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار