دبیر ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتم دانشگاه دامغان گفت: این جشنواره ملی دانشگاهی با اعلام نفرات برتر هر بخش به کار خود پایان داد.

خانم نُصوحی گفت: ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتم دامغان، برگزیدگان خود را شناخت و نتایج داوری آثار بخش رقابتی و ویژه جشنواره اعلام شد.

دبیر ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتم دانشگاه دامغان گفت: در بخش لوگو جشنواره حامد کسایی نسب نفر اول، رضا شفیعی به عنوان نفر دوم و زینب کیقبادی شایسته تقدیر شدند.

حمیدرضا زُبِیری، ادریس جمالی و سارا بنایی در بخش پوستر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر و در بخش نقاشی دیجیتال نیز هدیه یزدانی‌نیا نفر اول، نسیم صفوی دوم و حسن مَردوخی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

نفر اول بخش لوگو امین زیلویی، سپیده معلم نفر دوم و غزاله عرفانی شایسته تقدیر شد، همچنین در بخش موشن گرافیک سپیده معلم، امین زیلویی و صالح حکمتی فر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر شدند.

در بخش عکاسی تبلیغاتی ششمین دوره از جشنواره دانشجویی هکاتم، سارا بنایی نفر برگزیده شد، همچنین در بخش عکاسی پرتره، منیتا سمیعی اول و مهزیار مهدی‌پور رتبه دوم را کسب کردند و مهدی‌پور و سامان خدایاری در بخش عکاسی آزاد اول و دوم شدند.

در قسمت فیلم داستانی این جشنواره، اثر "فیلم دیگری" رتبه برتر را کسب کرد، فیلم "کانیبال" اثر مهتاب فرهادی دوم و فیلم "روایتی از یک خاک‌سپاری" اثر امیر صدیق سوم شد.

 این جشنواره با حضور یک هزار و ۱۵۰ اثر از دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر، از تاریخ ۹ اسفندماه آغاز شد و شب گذشته با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.

بخش رقابتی این جشنواره در شاخه فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیوآرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو برگزار شد.

جشنواره هنر‌های دیجیتال در سه دوره به صورت استانی برگزار و امسال برای سومین بار در سطح ملی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.