رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه کرونا در خراسان رضوی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مشهد به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

محمد پهلوان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۱۹۵ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای این استان تحت درمان می باشند.

او گفت: همچنین در حال حاضر ۵۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۱۵۷ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستان‌های این دانشگاه تحت درمان قرار دارند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه کرونا در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر روزانه ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد روزانه حدود ۱۷۰ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان هستند. 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.