فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی که روز "حفاظت و قانون" نامگذاری شده مانور خودرویی در این شهرستان برگزار شد.

علی شعبانی گفت: هدف از برگزاری مانور ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و صیانت از فضای سبز و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی است که باید به درستی در جامعه نهادینه شود.

او گفت: مشارکت مردم در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز تکلیفی اجتماعی‌ است، هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی بوده که هر فرد نشانه‌ای را به نام درخت از خود باقی بگذارد چراکه غرس نهال یکی از حسنات قابل توجه است.

به گفته فرماندار ایرانشهر همه ما باید برای حفظ ذخایر ملی احساس مسوولیت کنیم و اجازه ندهیم افراد سودجو، منابع طبیعی و جنگل‌ها را تخریب کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایرانشهر هم گفت: روز شمار چهارمین روز از هفته منابع طبیعی با عنوان روز "منابع طبیعی، حفاظت وقانون" نامگذاری شده و این مانور باهدف نشان دادن هماهنگی و آمادگی و پشتیبانی حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و اقتدار یگان حفاظت از منابع ملی در برخورد با متخلفان برگزار شد.

مسلم برشان  می گوید: از ابتدای امسال  تاکنون بیش‌از پنج هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح شهرستان ایرانشهر کشت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار