مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

۲۲۰۰ نفر ازمردم پلدختر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهر پلدختر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وحید کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  گفت: این افراد همه واجد شرایط هستند که برای به سرانجام رسیدن این امر باید زمین تامین شود.

او گفت: طرح هشت هکتاری در این زمینه تصویب شده که با بازدید‌هایی که از آن صورت گرفت جهت تغییرات و بهینه سازی برای استفاده از زمین، بازنگری‌های لازم انجام شده و از نظر رفع مشکلات مانند دفع آب‌های سطحی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان به مسکن مهر شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه در سال ۱۳۹۹ آغاز شده که متاسفانه آماده سازی فضای بین بلوک‌ها مناسب نبوده که در این زمینه پیمانکار منتخب در راستای رفع مشکلات مردم در زمینه خاکبرداری، بهسازی معابر و بتن کردن محوطه‌ها درحال انجام کار است.

کرم الهی گفت: نواقص و کاستی‌های مسکن مهر شهر پلدختر درس عبرتی برای ساخت وساز‌ها در آینده است تا برای جلوگیری از چنین مشکلاتی دقت بیشتری به خرج داده شود و مسایل مهندسی و کارشناسی به طور اساسی و اصولی رعایت شود.

او گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده مقرر شد در سایت مسکن مهر شهر پلدختر فضا‌هایی به عنوان فضای سبز و تجاری ایجاد شود که مغازه‌های احداث شده به زودی واگذار شده تا مردم بتوانند مایجتاج روزانه خود را تهیه و تامین کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.