کشف موادمحترقه در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف بیش از ۳۳۰ هزار عدد موادمحترقه دست ساز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری گفت: در اجرای اقدامات پیشگیرانه درخصوص حوادث چهارشنبه آخرسال و برابر اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع موادمحترقه در یکی از محلات شهرستان بوکان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی می گوید: مامورین پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی مواد محترقه شده و با هماهنگی‌های قضایی، طی عملیاتی هماهنگ و برنامه ریزی شده و بازرسی از محل، حدود ۳۳۸ هزار عدد مواد محترقه دست ساز کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: متهم در محل سکونت خود اقدام به تهیه و ساخت مواد محترقه و آماده سازی برای روز‌های پایانی سال می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس مواجه شد.

سرهنگ حیدری می گوید: ساخت، نگهداری، جابجایی و استفاده از مواد محترقه هرسال متاسفانه باعث حوادث بسیار تلخی می‌شود و نوروز را به کام خانواده‌ها تلخ می‌کند و امسال نیز شاهد چنین حوادثی در سطح کشور بودیم و پلیس به منظور حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از چنین حوادثی، ضمن مقابله با تهیه و توزیع و قاچاق مواد محترقه، برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه در سطح جامعه تدوین و ارائه می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.