بازدید از ظرفیت‌های تولیدی، برنامه تجار عمانی در سفر به مشهد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از برنامه فعالان اقتصادی عمان در سفر به مشهد خبرداد.

محمد احسانی گفت: هیات بازدید از ظرفیت‌های تولیدی؛ برنامه تجار عمانی در سفر به مشهد فعالان اقتصادی عمان متشکل از ۹ نفر از تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران این کشور سفر سه روزه‌ای به خراسان رضوی داشتند که امروز چهارشنبه، سومین و آخرین روز از این سفر است.

او گفت: توسعه روابط بازرگانی در بخش تخصصی برق و مخابرات و بررسی ظرفیت‌های صنعتی استان، از اهداف سفر تجار و سرمایه گذاران کشور عمان به خراسان رضوی است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: میزبانی فعالان اقتصادی عمان در سفر به خراسان رضوی را کنسرسیوم صادراتی برق و الکترونیک استان با هدف توسعه روابط بازرگانی در بخش‌های تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات بر عهده دارد.

احسانی گفت: این هیات روز اول نشست‌های تخصصی با صاحبان ۲۰ واحد صنعتی عضو اتحادیه و کنسرسیوم صادراتی استان پیرامون توسعه همکاری‌های تجاری و صنعتی برگزار کردند.

او گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خراسان رضوی برای تجار و سرمایه گذاران کشور عمان در این نشست اهمیت داشت، چنانکه آنان علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در خانه‌های هوشمند، هوشمندسازی سیستم‌های ساختمانی و صنعتی ایران دارند.


بیشتر بخوانید


معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هیات عمانی در دومین روز از سفر خود به خراسان رضوی از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌های دانش بنیان بویژه شرکت‌های برتر بازدید کردند.

احسانی گفت: صاحبان صنایع کوچک استان با تجار عمانی روابط تجاری خوبی در حوزه‌های صنعت ساختمان، سنگ‌های ساختمانی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و مواد غذایی دارند.

او گفت: روابط تجاری ایران و عمان طی سال‌های اخیر رو به بهبود بوده و این کشور در ۱۰ ماهه امسال با رشد دو پله‌ای در رتبه دهم مقاصد صادراتی ایران، بعد از چین، عراق، ترکیه، امارات، افغانستان، هند، پاکستان، اندونزی و تایلند قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.