دومین مانور مقابله با عرضه آفت کش‌های غیرمجاز و تقلبی به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه توزیع آفت کش‌های شیمیایی در زرند برگزار شد.

محمدی به برگزاری دومین مانور مقابله با عرضه آفت کش‌های غیرمجاز و تقلبی به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه توزیع آفت کش‌های شیمیایی در زرند پرداخت و گفت: در این مانور، برخورد قانونی با هر گونه تخلف در فروش آفت کش‌های شیمیایی، نظیر: گرانفروشی، احتکار، فروش آفت کش‌های غیرمجاز، قاچاق و تقلبی نیز در دستور کار قرار گرفت.

او  می گوید:  مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های غیرمجاز و تقلبی از سوی تیم های فنی و نظارتی شهرستان، شامل: کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی در قالب ۵ تیم انجام شد.

به گفته جعفری مسئول تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی زرند تیم‌های بازرسی از ۲۱ واحد عرضه کود و سم بازدید کردند که پرونده ۶ واحد متخلف به علت، سموم تقلبی، درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتورخرید، صادر نکردن فاکتور فروش به مشتری جمعا به مبلغ ۷۱ میلیون و  ۷۶۰ هزار ریال به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

او می گوید:  ۳ واحد دیگر عرضه کود و سم اقدام به تعطیلی خود سرانه  کردند که به آن ها تذکر داده شد. 

در جریان این مانور  خیراندیش ریاست  ازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به طور سرزده ضمن حضور در شهرستان از نزدیک در جریان روند مانور قرار گرفت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار