رئیس ورزش رزمی یونگ مودو ایران گفت: با فروکش کردن کرونا مجمع عمومی فدراسیون جهانی یونگ مودو تصمیم گرفت مسابقات جهانی ۲۰۲۲ به صورت حضوری در کره جنوبی برگزار شود.

کیوان دهناد گفت: در مجمع جهانی این رشته که با حضور روسای یونگ مودو کشورهای عضو بصورت آنلاین برگزارشد علاوه بر رو نمایی از بولتن مسابقات مستر شیپ ۲۰۲۱ ، مقرر شد این  مسابقات در سال ۲۰۲۲  از حالت مجازی به صورت حضوری در کره جنوبی انجام شود.

او گفت: اعضای کمیته فنی و کادر اجرایی مسابقات نیز بزودی معرفی می شوند و با صدور ابلاغ برای برگزاری مسابقات در سال ۲۰۲۲  فعالیت خود را آغاز می کنند.

دهناد گفت: در این جلسه از حضور کشورهای عضو در مسابقات مستر شیپ و داوران قضاوت کننده مسابقات که از هفتم تا دهم آبان ماه ۱۴۰۰ امسال به صورت برخط برگزار شد از کشور ایران و اینجانب به عنوان رئیس کمیته فنی و محمدرضا اوجی به عنوان دو داور انتخابی این  مسابقات  تجلیل شد.

رئیس ورزش رزمی یونگ مودو ایران گفت: کانگ مدیراجرایی فدراسیون جهانی ضمن تبریک عضویت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ایران به ریاست یوسف بهتری در مجمع عمومی مستر شیپ کره جنوبی، حضور ایران به عنوان یک عضو مقتدر در ورزش های رزمی نوید بخش روزهای طلایی برای هنرهای رزمی است.

شته  یونگ مودو (Yongmudo) در ایران در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

یونگ‌مودو یک هنر رزمی ترکیبی مدرن کره‌ای است که ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تکواندو،  هاپکیدو،  جودو، سیرئوم، بوکس و کشتی در آن به کار می‌رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار