پسته ارزان، حربه کلاهبرداران اسکیمری البرز

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری اعضای باندی که با فروش پسته با قیمت پایین‌تر اقدام به کپی از کارت بانکی شهروندان می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان در حالی که کارت بانکی در دست خودشان بوده به پلیس فتای شهرستان فردیس مراجعه و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات اولیه خود با بررسی حساب مالباختگان متوجه شدند که همه مالباختگان طی یک ماه گذشته از یک فروشنده دوره گرد اقدام به خرید پسته کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه ماموران با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی فنی موفق به شناسایی یکی از کلاهبرداران که از افراد سابقه دار و اوباش شناخته شده این شهرستان بود شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهم به واسطه انجام اعمال مجرمانه دائم در حال نقل مکان بوده و جا و مکان مشخصی از وی ثبت نشده بود.

او می گوید: علی رغم این موضوع مأموران با چندین شبانه روز انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار استان تهران شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی گفت: ۲۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام ۲۰ فقره برداشت غیرمجاز به ارزش ۴ میلیارد ریال از طریق کپی از کارت بانکی شهروندان اعتراف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.