۲ زمین خوار در ارومیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ زمین خوار در ارومیه که اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفته است.

سردار خرم نیا می گوید: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام تحقیقات لازم و بازدید‌های میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات و هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به کشف ۱۶ هزار مترمربع زمین خواری در حاشیه شهرستان ارومیه اقدام و در اختیار دولت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی زمین رفع تصرف شده را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و ماموریت‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند و نیز شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.