رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: رویداد «ایستگاه بهار زندگی» بزرگترین رویداد آستان قدس رضوی در عید نوروز است.

عبدالحمید طالبی در نشست هم‌اندیشی و اطلاع‌رسانی رویداد نوروزی «ایستگاه بهار زندگی» که صبح امروز با حضور فعالان و شرکت‌کنندگان این رویداد در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بر آن شده است نمایشگاهی را در ایام نوروز با عنوان «ایستگاه بهار زندگی» در مسیر پیاده راه آیت‌الله طبسی حرم مطهر رضوی راه‌اندازی کند.

این رویداد در قالب ۳۰ غرفه نمایشگاهی، از ۲۵ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ در پیاده راه آیت‌الله طبسی حرم مطهر رضوی با محوریت زائر محور و مطابق با اقتضاعات زائران راه‌اندازی می‌شود.

او گفت: چند رویداد دیگر اعم از گذر فرهنگ و ادب با محوریت عرضه محصولات فرهنگی در ضلع باب الجواد (ع) با حضور انتشارات بزرگ کشور و عرضه ۱۶۰۰۰ عنوان کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب در ۸ نقطه از حرم مطهر رضوی در این ایام پیش بینی شده است.

طالبی گفت: از تمامی شرکت‌کنندگان و غرفه داران این نمایشگاه تقاضا دارم کیفیت خدمات خود را افزایش داده و در شان حضرت رضا (ع) به ارائه خدمت بپردازند و بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن به زائران نوروزی حرم علی بن موسی الرضا (ع) ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.