فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

علیرضا توقیری گفت:با مرگ سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۵۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۳۶۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۱۸۸ مورد بوده است.

توقیری گفت:در این مدت زمان ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۰۴ هزار و ۸۸۱ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۱۶۹ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۴۹ نفر دُز دوم و ۵۳۵ هزار و ۱۶۳ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

 هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان همدان و کبودرآهنگ در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.