با ساخت فضای سبز و ایجاد روشنایی ورودی های شهر بندرعباس ساماندهی می شود.

شهردار بندرعباس گفت: حدود ۲۰ روز است که ستاد استقبال از بهار تشکیل شده است و ۹۵ درصد روشنایی پارک‌های ساحلی، ۸۰ درصد روشنایی پارک‌های محله‌ای، ۹۰ درصد پارک دباغیان، نورپردازی پل‌های و میادین شهر و همچنین رنگ آمیزی جدول ها نیز انجام شده است.

مهدی نوبانی گفت: ترمیم آسفالت‌ها، کاشت گل‌های فصلی و ایجاد طرح‌های گردشگری نیز انجام شده است و در این ۵ ماه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ درخت بومی و مثمر را کاشته‌ایم و کنوکارپوس‌ها را داریم کم کم از سطح شهر حذف می‌کنیم و در تلاش هستیم آن‌ها به جا‌هایی که تاسیسات شهری وجود ندارند منتقل کنیم.

شهردار بندرعباس گفت: نمادهای بسیاری در شهر بندرعباس نصب شده و ورودی‌های شهر در حال ساماندهی هستند و پل پیامبراعظم و پل مهرگان در دستورکار قرار گرفته است تا احداث شود و تمام تلاشمان بر این است که در سطح ساحل هر مانعی است برطرف شود.

نوبانی گفت: احداث پارک صدف در دستورکار شهرداری قرار گرفته و ساخت رواق بازار قدیم نیز آغاز شده است و بعد از ۲ سال و نیم تعطیلی باغ پرندگان نیز دوباره بازگشایی می شود.

وی گفت: توسعه خط اتوبوسرانی در محلات کم‌برخوردار برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم به جا‌هایی که تاکسی و اتوبوس نمی‌رود نیز خدمات رسانی داشته باشیم و یادواره شهدای شهرداری بندرعباس نیز برای اولین بار در باغ گل‌ها ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

شهردار بندرعباس گفت: در حال راه‌اندازی کمپ اسکان در بلوار شرقی بندرعباس هستیم و جلسات مختلف نیز با پیمانکاران بلوار ساحلی شرق بندرعباس گرفته شده است تا بتوانیم در سال آینده بزرگترین جاده ساحلی را افتتاح کنیم.

وی گفت: شهربازی ۵ هکتاری بندرعباس را نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهیم کرد و حدود ۷ تا از وسایل این شهربازی خریداری شده است و ان‌شالله به محض انجام شدن کار‌های زمین شهربازی را راه‌اندازی خواهیم کرد. نوبانی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در رابطه با بدهی‌های شهرداری بندرعباس گفت: حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان شهرداری بندرعباس بدهی دارد که ۲۲۰ میلیارد تومان از این بدهی مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و از زمانی که آمدیم سعی کرده‌ایم پول بیمه‌های کارگران و پرسنل را بروزرسانی کنیم.

وی گفت: از باغ گل‌ها حدود ۴ بازدید در این ماه داشتیم و تلاش کردیم روشنایی و فضای سبز پارک شهید دباغیان را تقویت کنیم چرا که اعتقاد داریم تامین روشنایی امنیت به همراه می‌آورد.

شهردار بندرعباس در رابطه با آبنمای موزیکال نیز گفت: هم اکنون راه‌اندازی دوباره آبنمای موزیکال ۴/۵ میلیارد تومان هزینه دارد و برای نگهداری از آن هم ماهیانه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و در تلاش هستیم تا حداقل آب‌نمای معمولی در این منطقه راه‌اندازی شود و باغ گل‌های بندرعباس نیز تبدیل به ویرانه شده بود که از دو ماه قبل این باغ از سرمایه‌گذار گرفته شد و سرمایه‌گذار را هم ملزم به پاسخگویی کردیم و ان‌شاالله کاملا رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و انحصار در آن وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.