مراسم تشییع و خاکسپاری استاد اسماعیل واعظ جوادی آملی فردا در آمل برگزار می‌شود.

به مناسبت درگذشت استاد فرزانه و محب قرآن و اهل بیت، دکتر اسماعیل واعظ جوادی آملی، اطلاعیه‌ای از طرف بیت آیت الله العظمی جوادی آملی صادر شد که به این شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون
استاد فرزانه و محب قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) جناب آقای دکتر اسماعیل واعظ جوادی آملی (رحمة الله علیه) دعوت حق را لبیک گفت و به لقای الهی شتافت.

ماه معظّم شعبان که ماه رسول مکرّم اسلام (صلوات الله وسلامه علیه) است زمینه توسل به آن حضرت برای طلب رضوان الهی برای آن فقید رحیل می‌باشد.

مراسم تشییع و تدفین آن استاد ارجمند و ارادتمند به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) ساعت ٩ صبح روز جمعه از مسجد هدایت به سمت امامزاده ابراهیم (علیه السلام) برگزار می‌شود.

همچنین مجلس ترحیم آن استاد فقید روز جمعه در مسجد هدایت واقع در پایین بازار از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ دقیقه برقرار است.
از جمع مؤمنان گرامی خصوصا روحانیون و طلاب و فضلا و همچنین اساتید و دانشگاهیان ارجمند دعوت می‌شود با حضور خود در این مراسم موجبات غفران آن انسان خلیق و شایسته و تسلای قلب بازماندگان را فراهم آوردند.

بیت آیة الله العظمی جوادی آملی (دام ظله) و عموم بازماندگان

دکتر اسماعیل واعظ جوادی، استاد فلسفه و معارف اسلامی و برادر آیت‌الله جوادی آملی ۱۸ اسفند در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل در سن ۸۴ سالگی به دیار باقی شتافت.

این استاد علوم اسلامی و فلسفه سال ۱۳۱۶ در آمل چشم به جهان گشود و سال ۱۳۴۳ دکترای خود را در رشته فلسفه زیر نظر شهید مطهری از دانشگاه تهران اخذ کرد.

وی در دانشگاه‌های تهران، شیراز، مازندران و اصفهان سابقه تدریس داشت و با بیش از ۵۰ سال سابقه تدریس بسیاری نخبگان و اساتید امروزی از شاگردانش بودند.

از آن مرحوم ۳۴ اثر به زبان‌های مختلف در علوم فلسفه، روانشناسی تربیت اسلامی، جغرافیای تاریخی، تاریخ عرفاء و بیش از ۲۰ مقاله علمی متعدد در زمینه فلسفه، عرفان، روانشناسی، حقوق و تاریخ فلسفه به یادگار مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار