با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار عامل قتل مسلحانه مرد نیکشهری پس از ۱۷ ماه فرار در یکی از روستا‌های چابهار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهریور ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه مردی میانسال، در یکی از محلات شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را که جوانی ۳۰ ساله بود شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی طی یک نزاع مقتول را با شلیک گلوله سلاح گرم به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، در جریان تحقیقات تخصصی خود، آخرین محل تردد قاتل را در شهرستان چابهار شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آن شهرستان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس شهرستان چابهار مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های آن شهرستان شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۷ ماه فرار دستگیر شد.

او  با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی  گفت: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار