مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از راه اندازی ۴ پایگاه سلامت در مبادی ورودی استان برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مسافران نوروزی خبر داد.

عارف اصل شرهانی گفت: درمانگاه فوریت‌های پزشکی، آمبولانس و تکنسین  در منطقه طلائیه برای ارائه خدمات درمانی به زائران راهیان نور، و مسافران نوروزی بر پا شده است.

 به گفته او ۳ پایگاه سلامت نیز در مبادی ورودی خوزستان در شهر‌های دهدز، هندیجان و اندیمشک برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران و زائران مناطق جنگی خوزستان راه اندازی شده.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان می‌گوید: در این پایگاه‌های سلامت  دستگاه  فشار خون، تب سنج و... وجود دارد که مسافران می‌توانند با مراجعه به آن‌ها از این خدمات درمانی و پزشکی  بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول  از آمادگی ۴ بالگرد هوایی،  ۲ دستگاه  اتوبوس و تمام آمبولانس‌ها  برای ارائه خدمات درمانی  به مسافران خبر داد.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان پایگاه‌های سلامت از ۲۵ اسفند ماه فعال شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱  به کار خود ادامه می‌دهند.

راه اندازی پایگاه‌های سلامت در مبادی ورودی خوزستان

راه اندازی پایگاه‌های سلامت در مبادی ورودی خوزستان

تلفن‌های ستاد بحران جهت اطلاع حوادث،۱۱۵،  ۰۶۱۳۳۳۸۵۹۰۰ و ۰۶۱۳۳۳۸۹۰۳۷ بوده و همچنین مسافران می توانند شکایات خود را با شماره گیری  ۱۹۰ ثبت کنند.

۲۳ یادمان عملیاتی خوزستان  از ۱۵ اسفند ماه میزبان کاروان‌های راهیان نور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.