آیت‌الله حسینی همدانی گفت: حضور منطقه‌ای، عمق راهبردی ما، پیشرفت‌های هسته‌ای و قدرت دفاعی را نمی‌توان معامله کرد.

امام جمعه کرج گفت: مردم چون عزیزان مذاکره‌کننده را منتخب رئیس‌جمهور می‌دانند به آنان اعتماد دارند و تأکید می‌کنند منافع مردم به جد موردنظر باشد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند از خطوط قرمز به هر دلیلی عبور نشود.

او می‌گوید: مردم به غرب بی‌اعتمادند؛ باید تضمین بدهند و تعهداتشان راستی آزمایی شود و کشورهای ۴+۱ هم نباید به خطوط قرمز ایران نزدیک شوند و همه شروط و اصول موردنظر را رعایت کنند تا کار تمام شود.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: قطعاً در شرایط بین‌المللی که داریم توسعه و پیشرفت به تنهایی به درد نمی‌خورد و باید در کنارش امنیت تأمین شود تا محتاج جایی نباشیم.

او می‌گوید: همین مطلبی که حضرت آقا دیروز فرمودند که نباید ساده‌لوحی کرد و قدرت دفاعی را کنار گذاشت؛ پرتاب ماهواره آمریکا و صهیونیست‌ها را عصبانی کرده خب بهتر، بروید از این عصبانیت بمیرید؛ این اول کار است و به فضل پروردگار این عصبانیت‌های شما در روزها و سال‌ها و ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته امام جمعه کرج، با پرتاب این ماهواره با عملکرد نظامی اعلام کردیم بااینکه در تحریم همه‌جانبه بودیم اما با رویکرد نگاه به درون و جوان‌گرایی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف می‌توان به بالاترین سطح دانش دست پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.