رئیس سازمان اورژانس یزد از ۱۳۵ ماموریت به اورژانس استان در بازه زمانی هفت صبح تا ۱۸ به دلیل تغییرات جوی (پدیده ریزگرد) در استان خبر داد.

احمد دهقان گفت: ۲۹ مورد حادثه ترافیکی با ۵۹ مصدوم، ۱۳ مورد تنگی نفس و ۱۱ مورد مشکلات قلبی عروقی از جمله این حوادث بوده است.

او گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در محور اردکان - نائین، ۳ نفر مصدوم شدند و مصدومان توسط همکاران اورژانس به بیمارستان ضیایی اردکان اعزام شدند.

رئیس سازمان اورژانس یزد افزود: همچنین در واژگونی پراید در محور شیراز- یزد، سه نفر مصدوم شدند که پس از رسیدن نیرو‌های اورژانس، یک نفر در محل حادثه درمان و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی تفت اعزام شدند.

دهقان همچنین از واژگونی یک دستگاه خاور، یک دستگاه ایسوز، دو دستگاه تریلی در محور مهریز- مسجد ابوالفضل خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی رخداد حادثه، امدادرسانی به مصدومین حوادث مذکور توسط همکاران اورژانس پیش بیمارستانی انار در استان کرمان انجام شد.

او گفت: پس از اعلام حادثه به مرکز اورژانس، کد‌های امدادی پایگاه امام سجاد و امام حسین شهرستان انار به محل حادثه اعزام و یک نفر قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی فوت، دو مصدوم در محل حادثه درمان و ۲ مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند.

دهقان گفت: ساعت ۱۳ و ۴۴ دقیقه امروز نیز برخورد یک دستگاه سمند با پراید در بلوار جوان یزد به مرکز اورژانس یزد گزارش شد.

رئیس سازمان اورژانس یزد گفت: بعد از اعلام حادثه به مرکز اورژانس، ۱ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۳ مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل و یک مصدوم سرپایی در محل حادثه درمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار