مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مهمانسرا‌های بقاع متبرکه استان به منظور ارائه اسکان به مسافران نوروزی آماده می‌شوند.

حجت‌الاسلام امیری گفت: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد ویژه برنامه‌های سال تحویل شامل سخنرانی، قرائت دعای تحویل سال و مولودی در  بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

همچنین در راستای اجرای طرح «خیمه‌های معرفت»، جذب طلاب و سرکشی از بقاع متبرکه در ایام نوروز ۱۴۰۱ به طور مستمر انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


خدمت رسانی در ایام نوروز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

مهمانسرا‌های بقاع متبرکه استان آماده ارائه اسکان به مسافران نوروزی است و برخی جاده‌های چهارمحال و بختیاری نیز بازسازی می‌شود، از جمله مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن که در دو بخش رستوران و مهمانسرا آماده ارائه خدمات است.

همچنین امامزادگان حمزه علی (ع)، باباپیر احمد، شیخ شبان، بارده، امامزاده‌های لردگان و مسجد امام خمینی در پل زمان‌خان شهرستان سامان برای خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز مهیا می‌شود.

امامزاده حمزه علی امکان اسکان ۵۰۰ نفر را دارد و بر اساس آمار سال‌های گذشته در ایام نوروز روزانه به ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار