رضا شیرین زاده گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته همکاران و دستگاههای زیربط اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده باش هستند و در خارج از شهر دستگاههای مختلف از جمله پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده خدمات به همشهریان محترم هستند.
معاون حملونقل اداره کل راهداری وحملونقل جادهای استان اردبیل در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی ۱۴۰۱، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جهت آماده سازی و استقبال از مسافران برنامه ریزی کرده است، گفت: مجتمعهای رفاهی و راهدارخانهها تمامی تجهیزات و تاسیسات و امکانات کنار جادهای آماده خدامات به همشهریان هستند و در داخل شهر نیز شهرداریها و پلیس راه و سایر دستگاههای مربوطه نیز با برنامههای جامع خود به مسافرین عزیز خدمات ارایه خواهند داد.
شیرین زاده میگوید: ناوگان حمل و نقل عمومی با ۸۰ درصد ظرفیت خود مسافران را سوار خواهند کرد و تمامی شیوه نامههای بهداشتی از طرف دست اندرکاران حمل و نقل و همچنین مردم عزیز باید رعایت شود.
او گفت: سیستمهای نظارتی از جمله سامانه امید و سایر سامانه ها، مسافران را به جهت رعایت پروتکل بهداشتی کنترل خواهند کرد و تمامی متصدیان حملونقل باید سه دوز واکسن کرونا را باید ترزیق کرده باشند.
معاون حملونقل اداره کل راهداری وحملونقل جادهای استان اردبیل با بیان اینکه مسافران عزیز از طریق سامانه امید استعلام خواهند شد و اگر مشکلی نداشته باشند اجازه صدور بلیط را خواهند داشت گفت: ضروری است کارت واکسن یا تست منفی pcr همراه خود داشته باشند همچنین تمامی شرکتهای حمل و نقل و رانندگان موظف به رعایت فاصله گذاری پروتکلهای بهداشتی هستند.
شیرین زاده میگوید: استان اردبیل در سال گذشته رتبه اول کشوری را در جهت رضایتمندی مسافرین و رسیدگی به شکایات مسافرین کسب کرده است و امیدواریم از این بیشتر نیز در خدمت مسافران عزیز باشیم.
او گفت: جهت رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین همواره شماره تلفنهای مدیر پاسخگوی شرکت، مسول پاسخگو، راننده و شماره تلفن ۱۴۱ در داخل اتوبوس در چهار قسمت نصب شده است و چنانچه مشکلی در حین سفر و بعد و قبل از سفر برای مسافری پیش بیاید مسافران عزیز میتوانند از شمارههای درج شده در اتوبوس استفاده کنند و ما را در جریان امور قرار بدهند.