معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از به کارگیری همه ظرفیت‌های تشخیصی و درمانی دولتی و غیردولتی استان فارس برای ارائه خدمت در ایام نوروز خبر داد.

دکتر مهرداد شریفی با اشاره به تداوم روند خدمت رسانی به مراجعان مبتلا به کرونا و مراجعان غیرکرونا در بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمات سلامت در روز‌های پایانی امسال و ایام نوروز گفت: با آغاز به کار ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های لازم به منظور آمادگی بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، دندانپزشکی‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران خاص در ایام تعطیلات نوروز در حال انجام است.

او با اشاره به وجود ۸ هزار و ۷۱۸ تخت بیمارستانی فعال در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: حوزه سلامت به صورت شبانه روزی و بی وقفه، به ارائه خدمت به مردم مشغول است و این خدمات در ایام نوروز نیز تداوم دارد.

دکتر شریفی همچنین از آمادگی همه نیرو‌ها و تجهیزات موردنیاز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای استان به منظور ارائه خدمات درمانی و امدادی خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر اینکه دغدغه ما حفظ سلامت شهروندان است، گفت: استان فارس همه ساله در ایام نوروز جزو پر ترددترین استان‌های کشور بوده و از همین رو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با آمادگی کامل و با بیشترین ظرفیت ممکن، در خدمت مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار