معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پذیرش مهمانان نوروزی در اقامتگاه ها ضروری است.

سید جواد هاشمی گفت: حوزه های نظارتی تمامی مراکز اقامتی و رفاهی و رستوران ها و پارک های درون شهری و برون شهری در ایام نوروز را رصد می کنند.

او می گوید: مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا در ایام نوروز در استان فعال باشند تا مردم در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کنند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، هنوز میزان استقبال مردم از دز سوم واکسن رضایت بخش نیست و باید با سرعت بیشتری به این مراکز مراجعه کنند.

هاشمی گفت: هم اینک شمار فوتی ها و بستری های کرونایی در استان کاهش یافته اما همچنان باید عدم حضور در تجمعات مورد نظر همگان باشد.

او با اشاره به نیمه شعبان می گوید: هیچ شهری در استان رنگ و بوی مهدوی ندارد و شهر ها آذین بندی نشده اند انتظار داریم با جدیت آذین بندی شهرها صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کلاس ها با توجه به امکانات اختصاص یافته و آماده اسکان مسافران نوروزی در شهرهای مختلف استان است.

حسنعلی عزت خواه می گوید: آمادگی کامل برای پذیرش مهمان وجود دارد و کارهای لازم در این رابطه انجام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی بیش از ۷۱۳ هزار تن در جنوب غربی ایران واقع شده و با استان‌ های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر همسایه است.

حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلالدان، رود رونه، آبشار کمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سد کوثر از مهمترین جاذبه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.