استاندار خوزستان گفت: ممکن است برخی دستگاه‌ها موانعی در مسیر تغییرات مدیریتی داشته باشند که خارج از اختیار مدیران باشد و آن جزو استثناها خواهد بود.

صادق خلیلیان می گوید: عمده تغییرات مورد نظر در تاریخ تعیین شده اعمال شده و فرماندارانی که قرار است در مسئولیت خود ابقا شوند تثبیت خواهند شد.

به گفته او پرونده تغییرات مدیریتی در سطح فرمانداران استان خوزستان بر اساس تاکید و دستور رییس جمهور پس از این مهلت مختومه می‌شود.

آقای خلیلیان همچنین یاد آور شد که برخی وزارتخانه هایی هستند که هنوز مدیران کل در استان ها از جمله خوزستان را تغییر نداده‌اند که باید تصمیم بر ابقا یا تغییر مدیران کل تا ۲۵ اسفند از سوی وزیران مربوطه گرفته شود.

استاندار خوزستان هشدار داد که چنانچه وزیران مربوطه در تغییرات مدیریتی در استان ها، تصمیمی مبنی بر تغییر یا ابقا نگیرند به عنوان نماینده عالی دولت در خوزستان موارد به صورت مکتوب به رییس جمهور منعکس خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: البته مدیرانی که بوجود آورنده وضعیت فعلی کشور باشند علی القاعده نمی‌توانند در دولت «انقلابی و مردمی» سیزدهم به کار خود ادامه دهند.

تاکنون عمده فرمانداران خوزستان تغییر کرده اند، اما مدتی پیش استاندار خوزستان گفته بود که روی هر مدیری برای تغییر دست می گذاریم طرفدارانی دارد که اجازه برکناری او را نمی دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار