دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان گفت: بنا بر مصوبه این کارگروه، زمان شروع کار اداره‌ها در هفت شهر استان امروز با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

محمدجواد اشرفی گفت: زمان شروع فعالیت همه ادارات و دستگاه های اجرایی به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان ها وآتش نشانی ها در شهرستانهای اهواز ، کارون، باوی، بندرماهشهر، شوشتر، رامشیر و امیدیه در روز یکشنبه ۲۲ اسفند با ۲ ساعت تاخیر خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان می گوید: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی خوزستان در خصوص ماندگاری توده گرد و خاک در مناطقی از استان تا امروز (یکشنبه) و تایید شرایط اضطرار هوا توسط معاونت بهداشت استان و بررسی وضعیت جوی، میزان غلظت و مناطق تحت تاثیر پدیده گرد و خاک توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان و تبادل نظر اعضای کارگروه این تصمیم اتخاذ شده است.

امروز همچنین فعالیت همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و آموزش عالی این شهرستانها بصورت مجازی (برخط) است.

بر اساس این گزارش، شهرهای خوزستان از صبح شنبه درگیر گرد و غباری شده که منشاء آن کانون‌های کشور عراق اعلام شده.

 

برچسب ها: گرد و خاک ، وضعیت جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خشکی تالاب های عراق ک تحت تاثیر سدهای ترکیه و درنتیجه قطع شدن آب دجله و فرات شده باعث شده این گرد و غبارها ایجاد بشن و اگه تالاب‌ها آب داشته باشن گرد و غبار کمتری تولید می شه
Iran (Islamic Republic of)
Kian
۱۸:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
استاندار خوزستان به هیچ دردی نمیخوره
ساعت 7:۳۱ دقیقه پیام میده که به مدت دو ساعت تعطیل می باشد
خب عقل ناقص، هر کسی بخواد بره سر کار ساعت 7:30 سر کاره
به نظرت یک ساعت بعدش برمیگرده خونه...