آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

میثم مرادی بیناباج آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی را حرکت مبارکی خواند و از همت صورت گرفته از سوی دبیر جشنواره سخن گفت که سبب شد با استفاده از زبان هنر به ویژه کارتون و کاریکاتور که یکی از پرمخاطب‌ترین هنرهاست و زبان بین‌المللی است، دغدغه‌ها و مسائلی که مبتلابه مردم کشور و حوزه بین الملل است به نمایش گذاشته شود.


بیشتر بخوانید


رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی کاریکاتور «بنی آدم» با اشاره به ظرفیت‌های خوب هنری و هنرمندان استان خواستار حمایت از جامعه هنری از سوی مسئولان استانی و در راس آن استاندار خراسان شمالی شد.

 اکرم صدیقی کلاته در این آیین به برگزاری ۱۱ دوره جشنواره کارتون و کاریکاتور و حضور ۵۰۰ هنرمند از ۶۵ کشور جهان و ارسال ۱۹۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره یازدهم اشاره کرد و با توجه به ظرفیت‌های خوب هنری و هنرمندانی که طراز بین‌المللی دارند، از استاندار خراسان شمالی خواستار حمایت ویژه از هنرمندان شد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون حوزه هنری خراسان شمالی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 بر اساس رأی هئیت داوران متشکل از مسعود شجاعی طباطبایی، آیت نادری، عباس ناصری، Pol Leurs از لوکزامبورگ، Rudy Gheysens از بلژیک، Ares از کوبا و Elena Ospina از کلمبیا، استفان پرویجن از بلژیک، محمود نظری از همدان و مجمیر میهاتو از کرواسی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از جشنواره را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.