معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

آقای فتح‌زاده گفت: با توجه به مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور، نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار خواهد شد.

 کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخه ۱۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

 آزمون استخدامی برای رشته‌‎های شغلی سایر دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار