حیدری:

بنیاد شهید برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران برنامه تحولی تدوین کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران برنامه تحولی تدوین کند.

آقای حیدری ۲۲ اسفندماه در همایش شوق دیدار در جمع همسران جانبازان شهید چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه هر فرد جان او است، گفت: گذشتن از جان به صورت داوطلبانه برای دفاع از دین و آرمان‌ها در مکتب‌های مادی قابل درک نیست، اما در مکتب اسلام و تشیع این مسئله قابل دفاع بوده و نمونه‌های متعددی از آن را شاهد بوده‌ایم.

وظیفه داریم پرچم فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور برافراشته نگه داریم، باید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ترویج داده شود.


بیشتر بخوانید


شهدا در اوج غربت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا کشور سربلند شود، در جبهه‌های جنگ شاهد جانفشانی شهدا و ایثارگران بودیم، این قشر اجازه ندادند تا پرچم ایثار و شهادت زمین بیوفتد.

عزت و استقلال کنونی کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید به پشتوانه این قشر، امورات کشور را قدرتمندانه به پیش ببریم.

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران برنامه تحولی تدوین کند، مجموعه مدیریت کلان استان نیز آماده خدمت به این قشر هستند.

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند، باید پیوند بین نسل اول انقلاب با نسل‌های بعدی تحکیم شود، باید جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور از سوی مسئولان گرامی داشته شود.

در پایان این همایش از تعدادی از همسران جانبازان شهید در چهارمحال و بختیاری تجلیل به‌عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار