بر اساس دستور قضایی دادستان کازرون در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در شهرستان کازرون تخریب شد.

با حضور نماینده دادستان دادگستری شهرستان کازرون، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی، واحد اجرائیات شهرداری، معاون فنی و کارشناسان اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون ۱۴ مورد دیوار کشی غیر مجاز به مساحت ۲ هزار مترمربع، ۱۰ مورد پی‌کنی به مساحت ۲  هزار متر مربع، ۲ مورد استخر به مساحت ۱۰۰ متر مربع با بهره گیری از یک دستگاه لودر در روستاهای نصیر آباد و علی آباد میان کوه کرونی تخریب شد.

با اجرای این عملیات ۱۰ هکتار اراضی حاصل خیز کشاورزی که در حال تفکیک و تبدیل به باغشهر بود رهایی یافت.

بر اساس تصریح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها  هر گونه فروش، افراز، تفکیک و ساخت وساز در زمین‌های کشاورزی حتی دارای اسناد رسمی بدون موافقت و کسب مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

گشت امور اراضی شهرستان در ایام تعطیلات پا برجاست و با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد و بر اساس دستور دادستان محترم تخریب می شود.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این زمینها آب دارن که صاحبش کشت نمیکنه. چرا مردم را خانه خراب میکنید. ظلم است.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۵:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام کاش از اول جلوی ساخت گرفته میشد که به مردم و هدر رفت منابع کشور جلوگیری میشد ضمنا ایا برای کشاورزی در زمینهای ازاد شده اب کافی وجود دارد یا همچنان با کاشت محصولات بسیار اب بر مانند هندوانه منابع اب کشور را نابود خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۱:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
در جوار شهر داره ساخت و ساز انجام میگیره کسی هم کاری نداره ، باغچه های فرهنگیان و ....
آخرین اخبار