رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان کازرون گفت: نیروهای آتش نشانی کازرون به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در آماده باش هستند.

حامد پشنگیان  گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با ۲۸ نیروی انسانی، ۹ خودروی اطفای حریق، با استقرار در یک ایستگاه آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال است.

او  گفت : در چهارشنبه سوری  پارسال چهار مورد مورد  آتش سوزی لاستیک، ضایعات و پلاستیک در شهرستان کازرون  رخ داد که این حوادث مصدومی نداشت.

 پشنگیان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا از شهروندان درخواست کرد از تجمع در خیابان‌ها، حمل و نگهداری و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، روشن کردن آتش، سوزاندن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحد‌های مسکونی، پارکینگ‌های عمومی، کوچه و خیابان خودداری کنند.

حامد پشنگیان رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون گفت: والدین باید در این ایام بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را به آن‌ان گوشزد کنند.

او به شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد و گفت: از رفتار‌های پرخطر اجتناب کنند و  با ماندن در خانه  به احترام کادر درمان و کم کردن زحمات آنان با رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی در جشن باستانی چهارشنبه سوری، با سلامتی کامل به پیشواز نوروز بروند.

پشنگیان گفت: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان کازرون اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار