امام جمعه قم گفت: حضور یک طلبه فاضل و محبوب در کلانتری‌ها می‌تواند در بالا بردن امنیت جامعه نقش چشمگیری داشته باشد.

آیت الله سعیدی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید بیش از گذشته به موضوع محله‌ها توجه کنیم و حضور یک طلبه فاضل و محبوب در کلانتری‌ها می‌تواند در بالا بردن امنیت جامعه نقش چشمگیری داشته باشد.

او با اشاره به محبوبیت و صلابت نیروی انتظامی در بین مردم و در سطح جامعه گفت: نیروی انتظامی نیروی انتظامی نیرویی کاملا با اقتدار محبوب و رو به رشد در جامعه است و به فضل خدا هر روز آبرومندتر از گذشته می‌شود.

امام جمعه قم گفت: هرچه فعالیت‌های فرهنگی نیروی انتظامی افزایش پیدا کند، محبوبیت کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی در جامعه بیشتر خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این دیدار از رشد فعالیت‌های قرآنی بین کارکنان نیروی انتظامی خبر داد و گفت: کارکنان وظیفه و کادر نیروی انتظامی توانستند رتبه نخست مسابقات قرآنی کارکنان نیرو‌های مسلح که در بهمن ماه برگزار شد را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به حضور طلاب حوزه‌های علمیه دربیش از ۶۰۰ کلانتری در سطح کشور و خصوصا در شهر قم گفت: حضور این طلاب موجب شده تا کار مردم به صورت بسیار بهتری در کلانتری‌ها پیگیری شود و رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی تا حد بسیار بالایی ارتقا پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار