اعزام کاروان‌های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده

سرپرست حج و زیارت کرمانشاه از اعزام کاروان‌های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده خبر داد.

کاوه شیرزادی گفت: پیش ثبت‌نام‌های سفر نوروزی به عتبات عالیات استان کرمانشاه در ۱۷ اسفند ماه به طور قطعی انجام شد و اسامی افراد متقاضی پس از قرعه‌کشی در سایت عتبات عالیات اعلام شده است.

به گفته آقای شیرزادی، متقاضیان سفر به عتبات عالیات اولویت‌بندی می‌شوند، افراد متقاضی که اسامی آن‌ها در قرعه‌کشی انتخاب شده در ۶ گروه اولویت‌بندی می‌شوند و در صورت کنسل شدن سفر از سوی هریک از این افرادی که انتخاب شده‌اند از گروه‌های هفتم و هشتم که به عنوان تکمیل ظرفیت قرار دارند برای جایگزینی انتخاب می‌شوند.

 زائران کرمانشاهی به صورت رفت و برگشت هوایی با ظرفیتی ۴۰ نفره از تاریخ یک فروردین ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به فرودگاه مورد نظر در استان تهران به کشور عراق اعزام خواهند شد.

 در اسفندماه سال جاری یک کاروان دیگر از زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، پس از گذشته وقفه‌ای پنج ماهه برای اعزام زائران کرمانشاهی که متقاضی عتبات عالیات بودند در تاریخ یک اسفند ماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گفته شیرزادی، اعزام زائرین در اسفند ماه با مبلغی حدود ۸۰ میلیون ریال صورت گرفته بود که این مبلغ برای سفر‌های نوروزی با افزایش قیمت رو به رو شده به گونه‌ای که افراد متقاضی برای سفر عتبات عالیات خود در فروردین ماه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کردند.

بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون با تزریق ۲ دز واکسن و نتیجه منفی آزمایش پی. سی. آر برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

آقای شیرزادی گفت: یکی از مشکلات موجود در ایستگاه پروازی استان کرمانشاه در حوزه ایر لاین‌هایی است که به دلیل چارتر نبودن حاضر به ارائه خدمات در کرمانشاه نیستید و یکی دیگر از دلایل آن عدم استقبال مردم از این خدمات است که به همین دلیل در استان کرمانشاه و چند استان دیگر اجرای این طرح امکان پذیری نیست که برای رفع این مشکل در تلاش هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.