مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: تمهیدات لازم برای عرضه سوخت در جایگاه ها به هموطنان و مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

حبیبی گفت: تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز جایگاه های عرضه بنزین و نفتگاز همواره از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده است؛ اما در ایام تعطیلات نوروزی که تردد‌ها افزایش یافته و هموطنان به مسافرت می‌روند، شرکت اهتمام ویژه‌ای برای تأمین سوخت داشته و منطقه زنجان از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعه‌کنندگان برخوردار است.

او می گوید: همه ۱۰۰ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و CNG استان آماده تأمین، ذخیره و عرضه سوخت بوده و تأکید بر ارائه امکانات به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان، مسافران و مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در همین راستا طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی، در قالب گروه‌های گلگشت نوروزی، از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان فعالیت کرده و با اعزام کارشناسان به جایگاه‌های عرضه سوخت نسبت به کنترل و پیگیری رفع موارد احتمالی اقدام خواهد کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به ارائه خدمات اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ایام نوروز، گفت: بخش تکریم ارباب رجوع همچون سال‌های گذشته در نوروز امسال نیز فعال بوده و هموطنان می‌توانند با دانلود نرم‌افزار باک  از پایگاه اینترنتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی WWW.NIOPDC.IR نسبت به ردیابی نزدیک‌ترین جایگاه عرضه سوخت در محل مورد نظر اقدام و خدمات دریافت کنند.

حبیبی می گوید: کارشناسان این شرکت در واحد پاسخگویی و ارتباط با مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آمادگی دارند تا هرگونه پیشنهاد، شکایت و راهنمایی واصله مربوط به جایگاه و فرآورده‌های نفتی از سراسر کشور را در ایام تعطیلات در کمترین زمان ممکن دریافت و پاسخگو باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.