رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت های نوروزی برای جلوگیری از دست اندازی و ساخت و ساز های غیرمجاز در استان خبر داد.

حیدر آسیابی گفت: برخی افراد فرصت طلب با استفاده از تعطیلات نوروزی در صدد دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی بر می‌آیند و نیاز است دستگاه‌های متولی امور اراضی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در این ایام، گشت‌های خود را فعال کنند و نظارت‌ها بیشتر شود.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: دادستان‌ها و قضات کشیک هم در تعطیلات نوروز، تلفنی و حضوری آماده اند در صورت گزارش دست اندازی‌ها، دستور‌های قضایی مورد نیاز را صادر کنند.

حیدر آسیابی از اقدامات دادستان‌های استان به ویژه مرکز استان در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز قدردانی کرد و گفت: این اقدامات با قاطعیت ادامه دارد و به مردم هم توصیه می‌کنیم با ساخت و ساز‌های بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به دستگاه‌های متولی در امور اراضی، منابع طبیعی و محیط زیست تذکر داد: بر پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیشتر تمرکز کنند.

حیدر آسیابی افزود: تقریبا هر روز چند پیامک از مردم درباره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق مختلف استان به ما ارسال می‌شود و جای سوال است که چطور مردم می‌بینند، اما عوامل نظارتی و متولیان امور اراضی نمی‌بینند؟

این مقام ارشد قضایی استان گفت: ورود دادگستری به موضوع ترک فعل مدیران جدی است و کوتاهی و سهل انگاری در عمل به وظایف و تکالیف دستگاه‌های متولی در پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز را پیگیری می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار