راه اندازی غرفه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در آغاز به کار پنجمین فروشگاه شهروند

معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: به منظور کاهش قیمت محصولات کشاورزی از مزرعه تا بازار مصرف، پنجمین فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در محل پایانه سر گذر آغاز به کار کرد.

حسین مردانی گفت: برای حمایت از تولید کنندگان و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، به شهروندان علاوه بر وجود غرفه ها‌ی ده گانه دائمی و نیز بازارچه‌های چهارگانه شهروند در سطح شهر همدان قرارشد فروشگاه شماره ۵ شهروند واقع در پایانه سرگذرتا پایان اردیبهشت ماه به شکل موقت دراختیار اداره تعاون روستایی قرار داده شود.

او گفت: این مرکز به صورت دائمی و به عنوان پنجمین فروشگاه شهروند دایر خواهد شد و در غرفه‌های این مرکز مایحتاج خانوار از جمله گوشت قرمز، مرغ و ماهی، تخم مرغ، میوه و تره بار و سایر اقلام و محصولات زراعی و دامی زیر قیمت بازار عرضه خواهدشد.

او هدف از راه‌اندازی این مراکز را، نه درآمد زایی بلکه کنترل بازار وکاهش قیمت محصولات با توجه به سیاست‌های شهرداری بیان کرد.

مردانی گفت: پس از گذراندن ایام نوروز این مرکز همانند سایر فروشگا‌های شهروند شهرداری از سوی سازمان مشاغل شهرداری مدیریت خواهد شد.

او گفت: مدیریت شهری به دنبال استقرار تعدادی غرفه‌های موقت چادری در سطح شهر است تا با عرضه برخی محصولات در این غرفه‌ها به سیاست‌های دولت درکاهش قیمت محصولات کشاورزی و غذایی کمک نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار